Partnership BrandDeli en Persgroep geïntensiveerd

01-06-2017 (12:47) - Media

Het partnership tussen de Persgroep en BrandDeli zal ambitieuzere vormen aannemen. Dit hebben de partijen vandaag aangekondigd. Ze gaan de exploitatie van de videocontent verder combineren en starten met een koppeling van display advertising.  

BrandDeli en de Persgroep Nederland werken sinds eind 2016 samen op het gebied van online video. BrandDeli is de salespartner van het video platform van MyChannels. Ze hebben aangekondigd samen te willen optrekken in het ontwikkelen van multimediale concepten voor adverteerders.
 
Concreet betekent dit dat ze de volgende drie doelen hebben: het kunnen aanbieden van een video platform met een substantieel (groeiend) volume, waarin verschillende doelgroepen goed vertegenwoordigd zijn en adverteerders verzekerd zijn van een omgeving met kwalitatieve en relevante content.
 
BrandDeli gaat zorgen voor de verkoopactiviteiten van het gecombineerde in-stream videoplatform voor haar rekening nemen. De Persgroep zorgt voor de online verkoop van displayadvertising voor BrandDeli gaan uitvoeren. 
 

Bureaus

Marketing

Economisch