TERN brengt nieuwe kijkervaring

05-10-2015 (11:26) - Media

11.25 uur - TERN brengt programmering van origineel factual entertainment in UHD in circa 60 miljoen huishoudens.
 
TERN (Television Entertainment Reality Network) introduceert INSIGHT, een factual entertainmentkanaal in UHD dat interactieve en dynamische kijkervaringen biedt. Het nieuwe lineaire en non-lineaire kanaal levert originele content in UHD, vervaardigd in samenwerking met productiehuizen als Zodiak Media, KIEM en Strix. 

INSIGHT biedt kijkers de mogelijkheid om te communiceren met de programma's en de acties verder te verkennen en te ervaren.  Het nieuwe kanaal bereikt circa 60 miljoen huiskamers in Europa en India, in samenwerking met partners SES, iTV Network, Tricolor en United4All.
 
Mariam Zamaray, CEO van TERN: ‘Kijkers bekijken steeds vaker content op verschillende apparaten, daarom moeten televisiezenders en adverteerders voortdurend nieuwe manieren vinden om contact met de kijker te leggen.  INSIGHT gaat verder dan simpele interactie met de kijker om publiek te trekken en te blijven boeien. Door kijkers in het middelpunt van de actie te plaatsen, hebben televisiezenders en adverteerders meer mogelijkheden om publiek aan te trekken en vast te houden. We investeren in creatieve, rendabele en innovatieve manieren om de beste UHD-content te produceren. De mogelijkheden die INSIGHT brengt, zijn buitengewoon spannend.  Niet alleen bieden we adverteerders meer mogelijkheden om contact te leggen met het publiek, we laten ook de kijkers de programma's die ze bekijken zelf vorm geven.’
 


Bureaus

Marketing

Economisch