VEED lanceert magazine

02-05-2016 (12:15) - Media

VEED, de organisatie achter het VEED Festival, komt met een eigen tijdschrift: VEED Magazine. Met het magazine slaan de YouTubers, die onderdeel zijn van de redactie, voor het eerst zelf een brug tussen online en offline content. Het eerste nummer is vanaf 3 mei verkrijgbaar. 
 
VEED Magazine is gericht op YouTube, social media en streaming diensten. In het blad lees je alles over YouTube, bekende YouTubers en hun wereld. Ook geeft het tijdschrift tips voor wat je moet zien en horen op YouTube, Snapchat, Instagram, Netflix en Spotify. Maar ook welk nieuw talent je moet volgen. Daarnaast zijn er ook interviews met de grootste Nederlandse YouTube-sterren, komen fans aan het woord en lees je wat er achter de schermen gebeurt. 
 
Het VEED Magazine is een samenwerking tussen VEED en mediabedrijf FC Klap. Het tijdschrift is overal in Nederland verkrijgbaar. VEED Magazine verschijnt zes keer per jaar. Het tweede nummer komt uit op 30 juni als extra dikke zomereditie.
 

Bureaus

Marketing

Economisch