Who to Watch 2016

19-10-2016 (09:30) - Media

Over ruim een maand verschijnt de Fonk 50 Beste Bureaus 2016. Omdat de ontwikkelingen bij de creatieve bureaus in sneltreinvaart gaan, willen we niet alleen aandacht besteden aan bureaus die over de decennia heen hun kunnen hebben bewezen, maar lanceren we in de editie van fonk die vandaag verschijnt een verse categorie en kijken we naar de bureaus die nù hun doorbraakmoment beleven.


In fonk 192 lees je vanaf pagina 14 alles over de genomineerden voor fonk Who to Watch 2016. De lijst werd samengesteld op voorspraak van de redactie van fonk en in samenwerking met Rik Heijmen (Kokoro), Bert Hagendoorn, Jan Willem Brüggenwirth (De Creatieve Directie), Meindert van den Heuvel (Interbest), en Rob Benjamens (B&BA).
In Who to Watch staan niet alleen jonge starters centraal, maar met name ook bureaus die nù hun doorbraakmoment beleven. Een enkele keer na jarenlang vallen en weer opstaan.

‘De vraag is who’s hot?’ Alleen daarmee kunnen we een voor marketeers echt gave hitlijst samenstellen’ (Meindert van den Heuvel)

‘Deze groep wil je als opdrachtgever wel kennen. Wat zeg ik, die móét je kennen.’  (Rob Benjamens)


Volg het actuele nieuws over Who to Watch 2016 de komende weken ook op fonkonline.


ook in fonk 192

Verder in deze editie van fonk volop aandacht voor de actuele ontwikkelingen in mobile & social, met onder meer:
* mobile in snackable bites. Gijs van Zon (Freshheads), Michael Dankers (Vruchtvlees), Danijel Bonacic (TamTam) en Kjeld Meijer (Greenberry) delen hun visie.
* Daarnaast tips & tricks van Jelle Kolleman (Made.for.Digital) voor succesvolle digitale video content.
* Plus het conversation piece van fonk 192: comeback kid Brian Hirman (Goud Uberconnected).


Wil je de digitale editie van fonk magazine lezen?
We hebben een prachtige actie waarbij je nu al een abonnement voor een tientje kunt sluiten!

Pak hier je kans!


Bureaus

Marketing

Economisch