YouTube-ster Onnedi lanceert fan-kledinglijn

20-09-2016 (17:29) - Media

YouTube-ster ‘Onnedi’ heeft haar succes uitgebreid. Haar YouTube-kanaal tikte deze week 400.000 abonnees aan. Om dit te vieren heeft zij voor haar Onne-familie een zelfontworpen fan-kledinglijn ontwikkeld, die vanaf nu online verkrijgbaar is.

Onnedi: 'Er is ontzettend veel vraag naar Onne-merchandise en ik vind het dan ook te gek dat het er eindelijk is. Nooit heb ik durven dromen dat het ooit zover zou komen, want het is toch wel apart om je eigen logo op een shirtje te hebben en dat fans het ook nog eens heel graag willen hebben.'

Video-ondernemer Onnedi (Dionne Slagter) is 26 jaar en sinds vijf jaar vlogt zij wekelijks op haar populaire YouTubekanaal. Hier bedient zij ruim 400.000 abonnees en dit groeit per dag. Elke dinsdag en vrijdag om 16:00 staat er een nieuwe video van haar klaar, met op vrijdag de serie "Leuk of Meuk". De Onne-familie bestaat uit jongeren van 8 tot en met 16 jaar. Ook op Instagram is Dionne populair, waar ze 240.000 volgers heeft.


Bureaus

Marketing

Economisch