Dawn versterkt strategie-afdeling

12-04-2017 (09:35) - Mensen

Dawn breidt haar strategie-afdeling uit met de komst van Jurian van der Hoeven (23), voorheen werkzaam bij muziekplatform 22tracks. Van der Hoeven is begonnen als Audience Planner bij Dawn en versterkt  de strategische vloer van het bureau, dat geleid wordt door Strategy Directors Maarten Nefkens en Kees Kalk.

De strategie-afdeling van Dawn draait om drie pijlers: Brand, Culture en Audience, waarbij Brand wordt vertegenwoordigd door Kalk, Culture door Nefkens, en Audience nu door Van der Hoeven. Met de komst van Jurian is het strategische team nu compleet. De expertise die van der Hoeven met zich meebrengt ligt op het snijvlak van technologie, media en conceptontwikkeling. Hij zal zich bezighouden met nieuwe formats en productontwikkeling binnen het bureau.

Bij 22tracks was Jurian naast eindredacteur ook verantwoordelijk voor de algehele ontwikkeling van het platform. Daarnaast is Van der Hoeven bekend als muziekproducer Saux met meer dan 5 miljoen streams op Spotify.