Groei FX zet door

07-03-2017 (09:00) - Mensen

Er gaan in het eerste kwartaal vijf nieuwe werknemers aan de slag gaan bij het digitale communicatiebureau FX. Het team breidt flink uit met de komst van een Storyteller, Digital Consultant, Developer, Junior Projectmanager en Designer.


Sem Chouikha
(36) versterkt het creatieve FX-team als Storyteller en Creatief. Chouikha ontplooide zich onder meer bij het Amsterdamse bureau Big Shots en als freelancer tot zeer ervaren creatief ontwikkelaar. “FX is op dit moment zeer sterk in het produceren van alle denkbare media én beschikt over alle kennis en vaardigheden om het bureau van de toekomst te worden. Door focus aan te brengen op creatief vlak hoop ik bij te dragen aan die ontwikkeling.”

Jaap Oostinjen (32) werkte al op freelance basis voor FX en verbindt zich nu als Digital Consultant aan het bureau. Oostinjen brengt jarenlange ervaring op het gebied van website- en appontwikkeling mee. “Met mijn kennis van interactie, nieuwe technieken en het ontwikkelen van innovatieve oplossingen, zet ik mij bij FX in om de technische grenzen van onze projecten te verleggen.”

Pleun Usman (27) gaat aan de slag als Junior Projectmanager. “FX is een platte organisatie met aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, vertrouwen en verantwoordelijkheid. Voor mij betekent dat uitdagend werk voor een groot en interessant klantenbestand, waarbij veel verschillende disciplines samenwerken.” 

Willem-jan Straver (26) komt als front- en backend Developer over van MagicBullet in Amsterdam. “Bij FX streeft men naar het beste. Uniek daarin is de gezellige en ontspannen werksfeer, waarbij je alle vrijheid krijgt in wat je doet en hoe je je werk aanpakt. Daardoor kan ik mij als fullstack developer nog beter ontwikkelen.”

Jelle Clignet (23) ruilt internetbureau Have A Nice Day uit ‘s Hertogenbosch in voor FX. De Designer brengt zijn kennis op het gebied van design, development en concepting mee naar Utrecht. “Ik ontwerp graag creatieve oplossingen die al die elementen combineren. Of dat nu gaat om een presentatie, stage design of website.” 


Creatief Directeur John van de Vorstenbosch verwacht binnenkort nog meer digitaal talent aan te trekken.'In 2016 groeiden we al hard, onder meer doordat de markt aantrok. Ook dit jaar gaan we meer en meer werk doen voor bestaande en nieuwe klanten. Hierdoor moesten we al snel op zoek naar nieuwe collega’s.'


FX specialiseert zich met FX Digital in het verdienen van aandacht in het digitale tijdperk. Met het tweede label FX Live doen ze ditzelfde middels live events voor klanten als HEINEKEN, Tata Steel, PostNL en Deloitte.