Jonge ondernemers blazen ‘Gymles’ nieuw leven in voor volwassenen

02-05-2017 (12:52) - Mensen

Of je vroeger nu altijd als eerste of juist als laatste werd gekozen bij gym, een groep jonge ondernemers maakt het voor iedere volwassene mogelijk om de leuke gymlessen van vroeger te herbeleven. Voor 5 euro een uur lang losgaan in het Sarphatipark in Amsterdam. 

 
De ‘gymlessen’ worden twee keer per week (woensdag en zaterdag) aangeboden door Gymles, een groep jongens die spelletjes uit de kindertijd nieuw leven inblazen. Het kon haast niet anders of Tosti Creative is betrokken bij het leuke nieuwe initiatief. Gymles is mede opgericht door Joost Aartsen. ‘Wij geloven dat echte relaties worden gemaakt door samenspelen. Op werkgebied, sportgebied of met uitgaan. Vooral in een tijd waar we steeds digitaler lever tellen deze offline ervaringen steeds meer‘, licht hij toe. 
 
De gymlessen zijn een goede manier om spelenderwijs actief bezig te zijn. Gymles heeft ook een competitief karakter: deelnemers kunnen punten verdienen voor aanwezigheid, voor een streak van 5 keer opdagen, competitiepunten en meer. De punten kunnen ingewisseld worden voor tosti’s en koffies bij Tosti Creative, maar bijvoorbeeld ook voor feestjes in de stad en een gratis gymles.