Paul van Kuilenburg verruilt Etcetera voor Alfred

31-05-2016 (14:29) - Mensen

Op 1 juni start Paul van Kuilenburg als Int. Strategy Planner bij Alfred en MullenLowe Alfred.  Van Kuilenburg gaat een grote rol spelen in Unilever’s Family Goodness team.


Het team is vanuit Amsterdam verantwoordelijk voor de wereldwijde campagne van merken als Blue Band, Rama, Primavera en Flora. Momenteel is de campagne al live in >12 landen in Europa en Latijns-Amerika. Andere landen en continenten volgen later. 

Naast de internationale accounts via MullenLowe Alfred gaat Van Kuilenburg ook op een aantal lokale Alfred accounts de strategierol vervullen.

Van Kuilenburg’s liefde voor reclame begon al vroeg en voor zijn afstuderen heeft hij onderzoek gedaan naar merkkoppeling in humoristische reclame. Zijn artikel "'That was funny, but what was the brand again?': Humorous television commercials and brand linkage” is eerder gepubliceerd in het International Journey of Advertising. 

Paul heeft zijn ervaring als merkstrateeg de afgelopen 7 jaar opgedaan bij Etcetera.