Wisseling van de wacht bij Coca-Cola Nederland

26-04-2017 (09:54) - Mensen

Ze werken al meer dan tien jaar bij Coca-Cola Nederland en zitten beiden barstensvol ideeën om ‘hun’ merken nog sterker te maken dan het al is. Per 1 mei krijgen Jeroen Lampe (35) en Karlijn in ’t Veld (37) daar alle kans voor. Lampe wordt de nieuwe Director Marketing, in ’t Veld neemt de rol van Director Customer & Commercial op zich. 
 
 
Lampe is een ervaren merkenbouwer. “Hij weet als geen ander hoe je een merk sterk maakt,” zegt Richard Schlasberg, Country Director bij Coca-Cola Nederland. “Dat geldt niet alleen voor een merk met een rijke historie zoals Coca-Cola, maar ook voor nieuwe merken die we aan ons portfolio toevoegen. Hij weet hoe je voor merkbeleving zorgt en hoe je nieuwe generaties aan je blijft binden.”
 
brok marketingkennis
In ‘t Veld heeft een brok aan marketingkennis. Schlasberg: “Karlijn heeft de afgelopen jaren een stevig team weten te bouwen dat grote merkontwikkelingen aankan. Zoals onlangs de lancering van de merken Honest, Fïnley en de uitbreidingen in het Coca-Cola zero sugar aanbod. Plus de herlancering van Sprite als zero sugar propositie waardoor ons totale merkportfolio uitgroeide tot 14 merken in Nederland. Haar kennis en ervaring zijn van grote waarde voor het verder uitbouwen van ons commerciële beleid.”