Bureau Nieuws

LEMZ en Publicis eerste kanshebbers in Cannes

LEMZ en Publicis eerste kanshebbers in Cannes 18-06-2012 -
Het 59ste Cannes Advertising Festival is het afgelopen weekend van start gegaan en direct zijn de eerste shortlists door de organisatie naar buiten gebracht. In de categorie Direct maken de Publicis-campagne voor ALS en de LEMZ-campagne voor de vuurwerkcampagne kans op een Leeuw.
 
In de categorie Promo & Activation kan deze week een Leeuw gaan naar: Dutch shark alarm – Museum Isle of Pampus (Ogilvy), Serenade live event Heineken (Wieden + Kennedy), Find your adventure Mini (Fel Concepts), Hema Mega Push-up BH (Doom & Dickson), Microsoft Britt’s Telephone (Kumpany), LG Thief (Y&R Not Just Film), ALS (Publicis, tweemaal).
 
In de categorie PR mogen INDIE (Domino’s Safe Sound) en Doom&Dickson (Hema Mega Push-up BH) gaan hopen. Vanavond is bekend wie er uiteindelijk met een Leeuw naar huis gaan en wie als eerste (eventueel) Nederlands eer hoog gaan houden in Cannes.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Reacties

Commentaar wordt gewaardeerd, mits u de reactieregels respecteert. Door te reageren, geeft u aan deze regels te hebben gelezen en er mee in te stemmen. De redactie van RW Online behoudt zich te allen tijde het recht voor reacties die niet aan de regels te voldoen, te wijzigen of te verwijderen. Uw e-mailadres wordt uitsluitend gevraagd om misbruik van de reactiemogelijkheden te voorkomen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond en wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden. We bewaren uw gegevens strikt vertrouwelijk.
 
Naam :
E-mail adres :
Reactie :
Gegevens onthouden?
Ja Nee
RSS feed van de Media Nieuws pagina

Media Nieuws

RSS feed van de Marketing Nieuws pagina

Marketing Nieuws

RSS feed van de Financieel Nieuws pagina

Financieel Nieuws