DDMA Customer Data Award voor Vakmedianet

10-11-2016 (11:33) - Awards

De jury van DDMA heeft Vakmedianet een Customer Data Award toebedeeld. Vakmedianet, versloeg grote namen als Marlies Dekkers, Centraal Beheer en Essent.
 
De Customer Data Award is een waardering voor de organisatie die klantdata op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet in te zetten. De keek onder andere naar rendement, verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten.
 
Kees Groenewoud, juryvoorzitter van de Customer Data Award: ‘Vakmedianet is er in geslaagd een cultuur te creëren die de klant als uitgangspunt neemt. Als resultaat van een veranderproces dat in 2013 is ingezet, is binnen de uitgeverij een compleet nieuwe manier van werken ontstaan. De aanpak van Vakmedianet is echt een voorbeeld voor de hele sector en inspireert andere bedrijven om data op een doelgerichte manier in te zetten in de dialoog met klanten.’
 
Ceesjan de Vos van Vakmedianet presenteert de winnende case vandaag op de DDMA Data Dag. Ook de drie andere genomineerden komen over hun aanpak vertellen.