Dertien nominaties LVB Networks bij Grand Prix Content Marketing Awards

14-10-2016 (16:54) - Awards

Contentmarketingbureau LVB Networks is 13 keer genomineerd  in 12 categorieën voor de Grand Prix Content Marketing Awards.


In totaal zijn de nominaties verdeeld over 12 categorieën met de volgende projecten:

-       B-to-B: Jouw Gemeente Mijn Gemeente (PinkRoccade Local Government) en Ziggo Uitblinkers (Ziggo)

-       B-to-C: Financial Focus (ABN AMRO MeesPierson)

-       Beste fotografie: De Stekker Eruit (HVG Advocaten en Notarissen)

-       Beste video: Next stop: Ibiza – Corendon in Zaken (Ziggo)

-       Beste branded channel: Financial Focus (ABN AMRO MeesPierson)

-       Beste videoserie: ZZP Uitblinker van de Week (Ziggo)

-       Beste uitlegvideo: CV-ketel controleren, hoe doe je dat? (Vereniging Eigen Huis)

-       Beste distributie: Bloed redt levens (Sanquin)

-       Beste blogserie: Horeca Kengetallen (Sligro)

-       Beste Marketing PR Campagne: PR-strategie Kneppelhout & Korthals (Kneppelhout & Korthals)

-       Beste Content Campagne: Bloed redt levens (Sanquin)

-       Beste Long Read: KPMG Innovators (KPMG)