Golden Marcom Award voor TriMM en Philips

21-11-2014 (08:01) - Awards

De Philips ‘My Technology Portal’, ontwikkeld door internetbureau TriMM, heeft de internationale Golden Marcom Award 2014 voor portals gewonnen. 
 
De prijs wordt ieder jaar uitgereikt aan marketing- en communicatieprofessionals die opvallen met bijzondere en creatieve prestaties. Aan de competitie, die wereldwijd de grootste in zijn soort is, deden 6500 deelnemers uit zeventien verschillende landen mee.
 
De OEM-klanten van Philips Lighting maken toepassingen voor binnen- en buitenverlichting voor heel Europa. De informatie die een klant nodig heeft om producten te bestellen, was voorheen alleen beschikbaar via de key accountmanager. 
 
Om dit proces efficiënter te laten verlopen en meer aandacht te schenken aan klantcontact, besprak Philips met TriMM de mogelijkheden voor het digitaal zakendoen met partnerbedrijven. Op basis van de jarenlange ervaring in B2B-klantrelaties, ontwikkelde TriMM vervolgens een innovatief platform, toegespitst op het optimaliseren van de klantervaring.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.