LVB Networks grote winnaar Grand Prix Content Marketing

21-11-2014 (07:51) - Awards

De winnaars van de Grand Prix Content Marketing zijn gisteravond bekendgemaakt tijdens de uitreiking in DeFabrique te Utrecht. 
 
Bij de bureaus was LVB Networks de grote winnaar met maar liefst zes prijzen, ZB won drie prijzen, net als het Belgische Het Salon, Yune en MediaPartners Group. Born05, FHV BBDO en Head Office NL sleepten twee onderscheidingen in de wacht. 
 
De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste contentmarketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit Bekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden. De Grand Prix is een initiatief van de Nederlandse branchevereniging Platform Content en de Belgische branchevereniging Custo. 
 
• Awards Business to Consumer
 
Goud (Allerhande)
Het juryoordeel: Goede verbinding tussen middelen, en verschillende functies per middel sterk benut. Bouwt aan een duurzame relatie met de doelgroep.
Bureau: MediaPartners, in samenwerking met Room en Fabrique
Opdrachtgever: Ahold

Zilver (#morecrapfromtheweb)
Het juryoordeel: Dit is content die de doelgroep leuk vindt – in plaats van content waarvan makers dénken dat het leuk is voor de doelgroep.
Bureau:FHV BBDO
Opdrachtgever: Hi

Brons (Let’s celebrate hockey)
Het juryoordeel: Zit goed in elkaar ondanks bescheiden middelen. Manier waarop het is uitgegeven is knap gedaan. Slim gebruik van content.
Bureau: Head Office NL
Opdrachtgever: KNHB
 
• Awards Business to Business
 
Goud (Leren van)
Het juryoordeel: Sterke uitvoering van heldere strategie. Goed voorbeeld van bereiken doelen via content. Ingezette middelen zijn complementair.
Bureau: ZB Communicatie
Opdrachtgever: Pensioen Fonds Zorg en Welzijn (PFZW)

Zilver (Foodbrigade)
Het juryoordeel: Goed gemaakt, goede strategie. Keuze voor zakelijk helpen koks is slim. Goede mix tussen vele contentvormen en uitstekende executie!
Bureau: LVB Networks
Opdrachtgever: Sligro
 
• Awards Business to Employee
 
Goud (My T-Share)
Het juryoordeel: Gedurfde, vernieuwende aanpak. Grote medewerkersbetrokkenheid, o.a. door feedback serieus te nemen. Snel, interactief, toegankelijk.
Bureau: ZB Communicatie
Opdrachtgever: T-Mobile Netherlands BV

Zilver (Werken voor Nederland)
Het juryoordeel: Fantastische uitvoering van doelstelling. Geeft overheid gezicht en vergroot daarmee (intern) de bedrijfstrots. Effectief en fraai.
Bureau: Rhinofly
Opdrachtgever: Ministerie van Binnenlandse Zaken

Brons (Teamwerk)
Het juryoordeel: Lef in interne communicatie door openbaar maken van interne informatie. Wisselwerking tussen Facebook en de andere middelen werkt.
Bureau: ZB Communicatie
Opdrachtgever: BAM Rail
 
• Awards Charity
 
Zilver (Nederland Monumentenland)
Het juryoordeel: Aansprekende middelenkeuze, goede visuele invulling. Goed nagedacht over strategie – middelen – effect. Veel engagement.
Bureau: LVB Networks
Opdrachtgever: Nationaal Restauratiefonds en BOEi

Brons (Welkom Otter)
Het juryoordeel: Crowdfunding-actie is effectief ingezet. Persoonlijke betrokkenheid van de boswachter draagt bij aan behalen van doelen.
Bureau: Natuurmonumenten
Opdrachtgever: Natuurmonumenten
 
Het complete overzicht van alle winnaars en de genomineerde cases is te vinden op de website van de Grand Prix Content Marketing.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.