VPRA-leden kiezen meest effectieve PR-case

31-07-2012 (08:25) - Awards

Voor het tweede achtereenvolgende jaar is de inschrijving voor deelname aan de jaarlijkse Dutch PR Awards gestart. Prijzen worden uitgereikt voor de beste overall case, de beste business tot consumer en de beste business to business case. Tot 20 augustus kunnen VPRA-leden zich inschrijven voor deelname. Op 27 september kiezen de leden tijdens een feestelijke bijeenkomst in Amsterdam uit hun midden de winnaars van het afgelopen jaar.
 
Vorig jaar won citymarketeer Urban Solutions de Dutch PR Award met haar campagne ‘Pin en Win Almere’. Mede dankzij de inzet van deze campagne is het aantal overvallen in Almere significant afgenomen. 

David Gribnau, voorzitter van de VPRA: ‘Vanuit de VPRA hebben wij verleden jaar voor het eerst de Dutch PR Award gelanceerd. We willen hiermee laten zien dat er veel PR-bureaus zijn die juist nu het verschil maken door klanten te helpen met zaken als het optimaliseren van mediarelaties, het opzetten van social media strategieën of het begeleiden van productintroducties.