Zandbeek wint Digital Communication Award

26-09-2015 (17:41) - Awards

17.20 uur - Zandbeek heeft een Digital Communication Award gewonnen. Het bureau kreeg de prijs voor de Entre Deux Fashion Blog Battle-campagne in de categorie ‘Blogs’. De campagne werd ontwikkeld voor opdrachtgever Cushman & Wakefield. De Digital Communication Awards worden ieder jaar uitgereikt voor uitstekende prestaties, professionele campagnes en strategisch denken in online communicatie.

Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashion bloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’. Via deze social-influencer-campagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.

Zandbeek werd al twee keer eerder genomineerd voor een Digital Communication Award. Met de social media case van VTech Speelgoed en het werk voor de newsroom van ABN AMRO behoorde het bureau al eerder tot de shortlist. Fleur van Zandbeek: 'Na twee eerdere nominaties gaan we dit jaar daadwerkelijk met een hoofdprijs naar huis. Ik ben supertrots op het team dat dit creatieve format heeft bedacht en uitgevoerd.'