Van graaien naar geven

11-01-2012 (08:56) - Publicaties

Het nieuwe trendboek MOOD 12 van Trendslator is bedoeld voor bedrijven en organisaties die willen investeren in de toekomst. In deze uitgave wordt aandacht besteed aan consumententrends en markttrends en aan bedrijven en organisaties die deze willen vertalen naar nieuwe strategieën en vernieuwende concepten. Uit dit trendboek blijkt dat er een overgang plaatsvindt van graaicultuur naar geefmaatschappij. 

 
Het is, nu de crisis het hardst wordt gevoeld, tijd om veranderingen door te voeren. MOOD 12 bevat informatie over actuele trends en veranderingen en inspiratie voor het vertalen van trends naar inzichten over de markt, de consument en de maatschappij. Dit trendboek biedt richting voor bedrijven die de overgang van graaien naar geven willen maken. De adviezen voor managers en marketeers zijn: Ga positioneren door te protesteren of bied juist vertrouwen en zekerheid, investeer in co-produceren of neem niet meer voor eigen gewin maar geef terug aan de maatschappij.
 
MOOD 12 is een uitgave van trendbureau Trendslator. Dit bureau doet, onder leiding van trendwatcher en oprichter Hilde Roothart, continu onderzoek naar de stemming in de maatschappij, bij de consument en in de markt. Op www.trendslator.nl vindt u meer informatie over het bureau en MOOD 12. 
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.