Blinker en MailPlus verder samen als Spotler

29-06-2017 (16:15) - Toeleveranciers

Vanaf vandaag gaan de zusterbedrijven Blinker en MailPlus verder als één bedrijf: Spotler. De samenvoeging is de eerste stap naar het doel om een internationale speler van marketing automation software te worden. 

 

“Deze rebranding naar Spotler is voor ons een grote stap. We geven twee sterke merken op, maar we krijgen er een internationale naam voor terug. Een krachtige naam waarmee we willen aangeven dat wij onze klanten in de spotlight zetten bij hun klanten,” zegt Marc Schüssler, directeur en oprichter.

De productnaam MailPlus blijft nog even bestaan. Aan het eind van het jaar zal een nieuwe interface gelanceerd worden en zal de productnaam ook wijzigen naar Spotler. De 5000+ gebruikers van de MailPlus-software moeten vanaf vandaag inloggen op de nieuwe website van Spotler.  


ambities voor 2018

Na de lancering van de nieuwe interface, breidt Spotler zijn software verder uit met marketing automation functies, zoals webtracking, nieuwe campagnetriggers en het publiceren naar social media. Verder wordt de organisatie van Spotler voorbereid op internationalisering. Veel processen worden versimpeld en geoptimaliseerd zodat Spotler schaalbaar wordt en daarmee een voorbeeld wordt voor vestigingen in andere landen.


snellere doorontwikkeling

Internationale groei is geen doel op zich, maar de groei gaat ervoor zorgen dat er een snellere doorontwikkeling van de software kan plaatsvinden. Dit betekent voor klanten en partners dat zij betere software en meer functies tot hun beschikking gaan krijgen

De komende maanden gaat er een campagne lopen om de rebranding van Blinker en MailPlus naar Spotler onder de marketeers in Nederland bekend te maken.


over Spotler

Spotler ontwikkelt en levert e-mail marketing automation software. We helpen meer dan 5.000 gebruikers in Nederland om e-mail marketing en marketing automation effectief in te zetten. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om succesvol te starten en daarna meer rendement te halen uit deze kanalen.