Clear Channel geeft toeristische outdoorcampagne weg

09-01-2014 (08:32) - Toeleveranciers

Wereldwijd kunnen Tourism Boards die zich richten op de Nederlandse markt sinds afgelopen maandag een outdoorcampagne winnen via een speciaal daarvoor gelanceerde website. Clear Channel Hillenaar en Tourism Marketing Concepts-Travel PR Benelux bieden deze mogelijkheid aan.
 
Op www.winthiscampaign.com kan elk aan de Vakantiebeurs deelnemend Tourism Board zich hiervoor inschrijven vanaf maandag 6 januari 12.00 uur tot dinsdag 14 januari 12.00 uur. De prijs bestaat uit een Billboard netwerk rond de Vakantiebeurs in Utrecht, een Billboard netwerk in Amsterdam en een enorme Reclamemast langs de nieuwe snelweg A5. De prijs heeft een bruto mediawaarde van ruim 35.000 euro. 

De winactie is uitsluitend bestemd voor Tourism Boards. Als deelnemer is het een voorwaarde om standhouder te zijn tijdens de Vakantiebeurs in Utrecht (14 – 18 januari). Tevens wordt direct gevraagd om het aanleveren van een digitaal drukbestand voor zowel de Billboards als Reclamemast. De specificaties hiervan staan vermeld op de website.