Clear Channel vergroot digitale portfolio met The Diamond

24-10-2016 (16:45) - Toeleveranciers

Buitenreclame-exploitant Clear Channel breidt haar digitale portfolio uit met de digitalisering van Reclamemast Waddinxveen, The Diamond. The Diamond is voorzien van twee LED-schermen van 91m2. 


The Diamond is gepositioneerd tussen Den Haag en Utrecht aan de snelweg A12, die één van de belangrijkste verbindingen tussen de Randstad en het oosten van het land vormt. De digitale Reclamemast heeft 1.366.240 passanten per twee weken en wordt vanwege het diamantvormig ontwerp onder de naam ‘The Diamond’ verkocht. 


Clear Channel biedt The Diamond aan in een hybride model. Adverteerders kunnen onderdeel uitmaken van een loop van 24 seconden, waarin een campagne zes seconden zichtbaar is. Ook kan de adverteerder kiezen voor ‘Full Ownership’, waarbij een campagne gedurende één of meerdere dagen, non-stop en exclusief te zien is op The Diamond. Vanaf maandag 31 oktober is de eerste adverteerder tien dagen exclusief zichtbaar op beide zijden van de digitale Reclamemast.