De Extrema Box van Exterion

01-04-2014 (00:00) - Toeleveranciers

Afgelopen vrijdag, 28 maart, vond er een actie van Extrema Outdoor midden in het centrum van Eindhoven plaats. Via de Interactieve Box van Exterion Media werd het programma XO14 bekendgemaakt en waren er kaarten te winnen voor het festival op 12 juli. Uit de Box kwamen allerlei opdrachten die varieerden van het doen van een dansje, het vormen van een levensgrote XO tot 1.000 keer op een knop drukken. 
 
In de Box zaten 2 regisseurs die bepaalden wie welke opdracht kreeg en via camera’s hielden zij nauwlettend in de gaten of de opdracht goed uitgevoerd werd. Tussen de opdrachten door werden ook de namen van DJ’s die op het festival staan bekend gemaakt.
 
De actie kwam tot stand door een samenwerking van Exterion Media en  Extrema Outdoor. Extrema Outdoor sprak de wens uit om op unieke en ludieke wijze de line-up van het festival te presenteren. Uiteindelijk zijn er 100 kaarten weggegeven aan enthousiaste fans die de opdrachten goed uitvoerden.