East Side ontwikkelt dynamisch event format

02-02-2016 (20:52) - Toeleveranciers

Hoe breng je een nieuwe strategie over en hoe krijg je medewerkers mee in beweging? Tijdens het jaarlijkse Kick Off Event greep de RDW de kans om het over een andere boeg te gooien. East Side bedacht een eventformat dat bijdraagt aan het oppakken van de nieuwe strategie.

Vrij geïnspireerd op de succesvolle Top Gear-formule en passend bij de mobiliteit waar RDW voor staat, creëerde East Side een event in Studio 21 met veel ruimte voor interactie, beweging en AV content.

Drie verschillende presentatoren op verschillende plekken, geen stoelen of zitjes maar echte beweging van het publiek in superbrainstorms, korte inhoudelijke interviews afgewisseld met geestelijke benenstrekkers met een boodschap of humor. En natuurlijk ondersteunende filmische bijdrages op de grote schermen rondom het publiek. Het publiek, 900 RDW- medewerkers, bleef 50 minuten geboeid en aangehaakt. Het programma was voor én door de RDW en iedereen herkende zich wel ergens in de inhoud van het event.
 

East Side was verantwoordelijk voor concept en productie.