Experian wint twee Amerikaanse business awards

22-09-2014 (00:00) - Toeleveranciers

Experian Marketing Services heeft de People’s Choice Stevie Award in de categorie ‘Favorite New Products’ en een bronzen Stevie Award gewonnen.


Tijdens de Annual American Business Awards in San Francisco zijn deze prijzen toegekend aan het nieuwe cross-channel marketing platform. Het platform biedt marketeers vanuit één interface real time toegang tot alle kanalen en maakt cross-channel marketing mogelijk. Nederland behoort wereldwijd tot de acht landen waar de oplossing tot nu toe verkrijgbaar is.


Jan Louwris, Sales Manager Experian Nederland, zegt over deze awards: ‘Het cross-channel marketing platform is begin dit jaar gelanceerd op de Nederlandse markt met de bedoeling de marketeer weer echt in de driver’s seat te brengen. Dat we nu al twee Stevie Awards ontvangen is een goede steun in de rug en een mooie waardering. Dat het een publieksprijs betreft is een extra compliment. Ruim 3.300 professionals hebben ons product genomineerd. Voor mij het bewijs dat de oplossing gebruikersvriendelijk is.’

De Stevie Awards zijn sinds 12 jaar de belangrijkste business awards van Amerika. De People’s Choice Stevie Award is in het leven geroepen voor favoriete nieuwe producten en is de belangrijkste publieksprijs tijdens The American Business Awards. Een breed publiek kan stemmen voor hun favoriete nieuwe product of dienst. Dit jaar is er meer dan 57.000 keer gestemd in 43 productcategorieën.