Hulp voor MKB via DTG en Facebook

06-10-2015 (15:44) - Toeleveranciers

15.45 uur - DTG lanceert, in samenwerking met Facebook, een nieuw product waardoor MKB’ers simpel en snel professionele Facebook advertentiecampagnes moeten kunnen inzetten.
 
De campagnes kunnen geselecteerd worden op nationaal, regionaal of lokaal niveau met de zekerheid dat de advertentie 5 keer binnen de campagneperiode (van 2 tot 8 weken) vertoond wordt.  
 
In drie clicks kan de gewenste doelgroep met grote precisie geselecteerd worden op locatie, geslacht en leeftijd. De ondernemer ziet direct zijn bereik, waaronder zich ook potentiële klanten bevinden. Ook garandeert DTG voor de Facebook-advertenties een verschijningsfrequentie van vijf vertoningen binnen de gestelde campagnetermijn.
 
Dit is volgens DTG een zorgvuldig gekozen frequentie, omdat de praktijk (ervaringen met hetzelfde product in Italië en België) heeft uitgewezen dat vijf herhalingen van een boodschap een maximaal effect genereren.