Jumbo kiest CP2 Fieldmarketing voor shopper-activatie

04-02-2016 (09:53) - Toeleveranciers

Jumbo Supermarkten heeft na een intensief pitchtraject gekozen voor CP2 Fieldmarketing als partner om shopper-activatie in en rondom haar winkels naar een hoger niveau te tillen. Het Jumbo Supermarkten-account opereert als een aparte business unit binnen CP2, waardoor de huidige operatie niet extra wordt belast. De aparte business unit concentreert zich alleen op Jumbo Supermarkten en de daaruit voortvloeiende werkzaamheden.

CP2 zal voor het totale Jumbo winkelbestand alle shopper- activatie, sampling & proeverij activiteiten, initiëren, ontwikkelen, coördineren en realiseren. CP2 neemt daarnaast ook het optimaliseren van de executie van POS-materialen op de winkelvloer voor haar rekening. De kookdemonstraties worden verzorgd door een andere partij. De eerste activiteiten van CP2 zijn zichtbaar vanaf week 6.

inspireren
Shopper-activatie wordt ingezet om de Jumbo shopper te inspireren, te verleiden en te informeren. Beleving, op basis van seizoenen en thema’s, in directe samenhang met het Hallo Jumbo magazine is het uitgangspunt. CP2 ontwikkelt en realiseert de shopper-activaties die daaraan maximaal bijdragen.
'CP2 Fieldmarketing is opgericht in 2003. We zeggen waar het op staat, we zijn wars van reclamerituelen en zetten zonder poespas onze tanden in de shopper. We ondersteunen (merk) fabrikanten en retailers om shoppers te beïnvloeden, zo dicht mogelijk op het beslissingsmoment. We zien elk contactmoment in de shopper-journey als kans om van shoppers (loyale) kopers te maken.'