MediaBookers zet grof campagne-geschut in

23-09-2014 (08:02) - Toeleveranciers

Het platform voor het zoeken en boeken van advertenties MediaBookers volgt de ontwikkelingen rondom de nieuwe media-inkoopstroming op nauwe voet. De start-up is de komende weken te zien in landelijke campagne.
 
Oprichters Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk zijn actief voorvechters van vernieuwing in de advertentiewereld. Zoutendijk: ‘Het was hoog tijd voor innovatie in deze markt, adverteren is niet langer ingewikkeld of exclusief voor grote corporates. Iedereen kan het. Mediabookers laat daarom de kracht zien van adverteren door gebruik te maken van het eigen product in een landelijke mediacampagne.’
 
De campagne laat zien dat media-inkoop eenvoudig én effectief is. In het huidige medialandschap digitaliseert alles, behalve het proces rondom datgene wat de media overeind houden: advertenties. 
 

De campagne zal te zien zijn in uiteenlopende media. Zo is MediaBookers twee weken lang programmasponsor van RTL Late Night. Daarbij wordt dagelijks voor en na het programma een korte uiting getoond. Ook worden diverse Interbest-reclameborden in de Randstad geadopteerd en online media als LinkedIn, pagina-advertenties op veel bezochte websites en Facebook ingezet. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.