Mercedes-Benz en Interbest actief op FashionWeek

23-01-2015 (07:42) - Toeleveranciers

Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam en Interbest broadcasten tot en met maandag dagelijks een grote catwalk show integraal ‘live’ op de 100m² LED schermen van Interbest langs de snelweg. De live uitzendingen vinden plaats tijdens de avondspits zodat heel werkend Nederland kan meegenieten van de shows van topontwerpers.
 
Een livestream van alle grote show wordt 1-op-1 doorgezet naar de LED-schermen. Waarmee feitelijk de grootste en best bekeken modeshow ter wereld wordt gecreëerd. 
 

Rob Zomer, directeur FWN: ‘Fashionweek blijft constant op zoek naar manieren om liefhebbers van fashion kennis te laten maken met de professionele catwalk shows in Amsterdam. Deze schermen zijn een ideale manier om consumenten die geen kaartje hebben weten te bemachtigen voor de shows toch te laten mee genieten van het Nederlandse ontwerptalent.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.