Relatieplanet kiest voor omnichannel-marketing met optivo

08-02-2016 (13:33) - Toeleveranciers

Datingsite Relatieplanet, onderdeel van de Telegraaf Media Group, heeft er voor gekozen om de lancering van haar compeet vernieuwde website en backend te combineren met een nieuwe partner in e-mailmarketing.

 
De keuze is hierbij gevallen op het omnichannel-marketingplatform optivo. Deze omnichannel-marketingspecialist staat onder andere bekend om de hoogwaardige personalisatie, de flexibele templates en de mogelijkheid tot het veilig versturen van grote aantallen e-mails.

7 jaar
Relatieplanet werd in 2002 opgericht en is al 7 jaar de meest populaire datingsite van Nederland. Over de jaren heen groeide de bekendheid van de datingsite en kreeg het bedrijf steeds meer abonnees. Onder een nieuwe directie besloot de organisatie een aantal zaken radicaal aan te pakken om ook de komende jaren het juiste adres te zijn voor alleenstaanden om een relatie te vinden.

De website werd in eigen beheer compleet herzien en daarnaast was er een herorientatie op e-mail marketing. optivo bleek hierbij de beste partij voor Relatieplanet.