TNS en Medallia werken samen

28-08-2014 (08:04) - Toeleveranciers

Onderzoeks- en adviesbureau TNS is een samenwerkingsverband aangegaan met Medallia, een leidende softwarefirma in customer experience management (CEM). 
 
Samen gaan zij bedrijven helpen daadwerkelijk customer-centric te worden via een nieuw aanbod dat de ervaring van beiden, klantinzichten en technologie, combineert. Het samenwerkingsverband geeft een nieuwe invulling aan de rol van marktonderzoek in CEM, door inzicht in de klant centraal te stellen bij de dagelijkse besluitvorming in organisaties.
 
Door de samenwerking worden de TNS diensten op het gebied van klantervaringen versterkt met een realtime-oplossing voor klantenfeedback van Medallia. Hierbij worden alle lagen in organisaties betrokken bij het verbeteren van de klantervaring.
 
Het CEM-platform van Medallia biedt bedrijven volledige zichtbaarheid van de dagelijkse prestaties van hun touchpoints met klanten. Er wordt tijdig gerichte klantfeedback geleverd, waardoor problemen kunnen worden opgelost zodra ze ontstaan. Wanneer de oplossing wordt geleverd in combinatie met de op benchmarks gebaseerde methoden van TNS, krijgen bedrijven een systematisch proces in handen, waarmee ze een daadwerkelijk customer-centric organisatie kunnen creëren.