Tourism boards maken kans op outdoorcampagne

05-01-2015 (07:45) - Toeleveranciers

Tourism boards die zich richten op de Nederlandse markt kunnen vanaf vandaag een outdoorcampagne winnen via een speciaal daarvoor gelanceerde website. 
 
Clear Channel Hillenaar, Tourism Marketing Concepts – Travel PR Benelux, Zoover en Dutch Moving Media bieden de mogelijkheid aan. De winnaar van de vorige editie was Aruba Tourism Authority.
 
Op winthiscampaign.com kan elke aan de Vakantiebeurs deelnemende tourism board zich inschrijven. Op vrijdag 9 januari om 12.00 uur sluit de inschrijving. Er zijn drie prijzen te vergeven: een interactieve Abri campagne, een campagne op Billboards in Amsterdam en Utrecht en een Reclamemast langs de A5 in Amsterdam. De derde prijs is een online campagne op Zoover.nl. 
 
De winactie is uitsluitend bestemd voor tourism boards die deelnemen aan de Vakantiebeurs in Utrecht. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.