Twee nieuwe eyecatchers op Utrecht Centraal

23-11-2015 (13:01) - Toeleveranciers

Op het vernieuwde centraal station van Utrecht zullen vanaf vandaag twee grote digitale LED schermen van Ngage Media de aandacht trekken. De kwalitatief hoogwaardige schermen van 30m2 zijn te zien aan de centrumzijde en de Jaarbeurszijde van de stationshal.


Op de schermen worden iconische beelden van Utrecht afgewisseld met commercials van nationale adverteerders. Utrecht verbindt miljoenen treinreizigers in hun reis door het land. 285.000 Mensen maken dagelijks gebruik van Utrecht Centraal.

Zowel NS Stations als Ngage Media zijn enthousiast over de uitbreiding van de digitale schermen op het vernieuwde Utrecht Centraal. 'De mooie content op de schermen draagt bij aan een positieve reisbeleving', aldus Barend Kuenen van NS Stations.
Xavier Tilman van Ngage Media: 'We zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe eyecatchers, op één van de drukste locaties van Nederland, het medium Digital Out of Home naar een hoger niveau zal gaan brengen.'