Agenda


Customer service: de reis van cost naar profit center

De Social Customer Care strategie van adidas - Seminar

Customer service: de reis van cost naar profit center

do 24 januari 2019 - Dat je een goede service verleent mag al niet meer in je USP’s staan, dit is een vanzelfsprekendheid. Steeds meer organisaties beginnen dit te snappen. De bereikbaarheid is goed, er zijn webcarecteams die elke minuut het internet in de gaten houden om vragen te beantwoorden en op opmerkingen te reageren en we denken niet meer alleen aan onszelf, maar vooral aan de klant. Een no-brainer dus maar hoe en waar begin je? Tijdens de Emerce Webinar wordt hier op ingegaan.

Dat je een goede service verleent mag al niet meer in je USP’s staan, dit is een vanzelfsprekendheid. Steeds meer organisaties beginnen dit te snappen. De bereikbaarheid is goed, er zijn webcarecteams die elke minuut het internet in de gaten houden om vragen te beantwoorden en op opmerkingen te reageren en we denken niet meer alleen aan onszelf, maar vooral aan de klant. Een no-brainer dus maar hoe en waar begin je? Tijdens de Emerce Webinar wordt hier op ingegaan. 


Thema's die aan bod komen zijn omnichannel customer service, service en technology en het aanpassen van je interne organisatie. De webinars worden gegeven door Marlous Heiser van adidas, Nick Botter van EMEA en internet ondernemer Krijn Schuurman. Wie zich van te voren aanmeldt, kan direct meedoen aan het gesprek en vragen stellen.