Agenda

De toekomst van de marketeer in Circl

Event

De toekomst van de marketeer in Circl

vr 7 februari 2020 t/m di 7 januari 2020 - Circl, de circulaire hub van ABN-Amro, communicatiebureau Heldergroen en Pakhuis de Zwijger organiseren samen een programma over De Toekomst van de Marketeer met onder meer de Deense marketingactivist Thomas Kolster.

Klimaatverandering, grondstoffen die op raken, leasen ipv kopen. De wereld is flink aan het veranderen. We staan voor grote uitdagingen, maar gelukkig zijn er ook oplossingen voorhanden. Voor een systeemverandering is iedereen nodig, ook marketeers. Wat kun je als marketeer leren van circulaire merken groot maken en grote merken circulair? En hoe voorkom je 'purpose-washing'?
 

Skillset en de circulaire waarzegger

De line-up bestaat uit A-merken, bekende disrupters en wetenschappers die samen in gesprek gaan over de skillset van de marketeers van de toekomst. We gaan op zoek naar succesformules van circulaire merken en je kunt een quick scan voor je merk krijgen bij de circulaire waarzegger. Liever één op één advies? Kom dan einde middag naar de Brains & Beers om een expert te spreken!
 
De toekomst van de marketeer: vrijdag 7 februari vanaf 13.30 uur. Toegang is gratis.
 
Meer informatie over het programma en aanmelden kan hier.