Agenda


Freshworks’ Refresh 2020 – Experience Matters

Congres

Freshworks’ Refresh 2020 – Experience Matters

wo 28 oktober 2020 t/m wo 28 oktober 2020 - Hoe bouw je succesvolle relaties op in het digitale doolhof van 2020? Virtueel verbonden en toch het menselijk contact behouden, met klanten, partners en collega’s. Dit jaar een extra relevant thema en onderwerp van de virtual global conference Refresh 2020 van Freshworks.

Het evenement vindt dit jaar plaats op 28 oktober. Verwacht sessies van internationale én lokale experts en klanten op het gebied van Customer eXperience en Employee eXperience. Ook geeft Freshworks’ CEO Girish Mathrubootham zijn visie op de toekomst van CX en de rol die elke bedrijfsafdeling hierin heeft.
 
Er komen lokale klanten aan het woord. Je hoort bijvoorbeeld van Travix, de online travel agent, hoe zij steeds meer inzetten op automatisering en chatbots om hun klanten zo snel mogelijk van antwoorden te voorzien. Daarnaast vertelt Talpa e-commerce hoe hun customer care desk op een efficiënte manier meer dan tien merken bedient vanuit meerdere locaties. Carrefour Belgium vertelt meer over de manier waarop zij hun IT Service Management naar een hoger plan tillen met Freshworks.
 
Daarnaast kunnen bezoekers in gesprek met Raymond Hüner van Freshworks, fysiek of via Zoom, om met hem de lokale trends in klantenservice te bespreken en de impact van Covid hierop, de groei van Freshworks in Nederland en de pre-IPO fase waarin het bedrijf nu zit.

Aanmelden voor Refresh 2020 kan hier.