Agenda


Inspiratiesessie PR rond duurzame boodschap

De Wolven en Circl organiseren tweede editie ‘Circulaire successen in de media’ - Workshop

Inspiratiesessie PR rond duurzame boodschap

vr 23 maart 2018 - Na het succes van de eerste editie van ‘Circulaire successen in de media’ organiseert De Wolven samen met Circl op 23 maart opnieuw een inspiratiesessie. Deze keer ligt de focus op het inzetten van onderzoek ter ondersteuning van de pr rondom je duurzame boodschap.

 

Jim Jansen, hoofdredacteur van New Scientist en Henk Hofstede, onderzoeker en trendwatcher bij ABN AMRO vertellen samen met pr-bureau De Wolven waaraan een goed onderzoek voldoet en hoe je je boodschap onder de aandacht brengt bij de media.

 

opvallen is key

Het mediaklimaat is de afgelopen jaren snel veranderd en free publicity is niet langer vanzelfsprekend. Tenzij een verhaal echt nieuwswaardig is en goed is onderbouwd. Tijdens de inspiratiesessie gaan de organisatoren in op deze criteria en hoe je met een goed onderzocht verhaal, liefst met opvallende boodschap, de media benadert.