Agenda

Vierde editie HICon voor marketeers op de Huishoudbeurs

Congres

Vierde editie HICon voor marketeers op de Huishoudbeurs

do 27 februari 2020 t/m do 27 februari 2020 - Tijdens de Huishoudbeurs in RAI Amsterdam vindt op donderdag 27 februari het congres HICon plaats. Het thema van het congres voor marketeers is ‘briljante mislukkelingen en waanzinnige innovaties’.

Tijdens het congres gaan prof. Dr. Paul Iske, zelfbenoemd chief failure officer, en geluksexpert Thijs Lindhout met het publiek in gesprek over briljante missers, inspiratie en succes. HICon startte vier jaar geleden als aanvulling op de Huishoudbeurs. De consumentenbeurs verwelkomt jaarlijks ruim 200.000 bezoekers die ongeveer twee miljoen euro uitgeven bij de verschillende stands. Hiermee kenmerkt de beurs zich als ideale proeftuin voor merken. De organisatie speelt daarnaast ook in op de groeiende behoefte onder marketeers om met elkaar in contact te komen.
 

Op de vierde editie van HICon worden ook de winnaars van de marketing wedstrijd ‘Gekozen Product van het Jaar 2020’ bekendgemaakt. Deze verkiezing is gebaseerd op het jaarlijkse onderzoek onder ruim 5000 Nederlandse consumenten door Nielsen en de gebruikerstest bij 120 gezinnen met de vraag aan welke nieuwe producten zij de voorkeur geven. Er worden 33 prijzen uitgereikt in evenveel categorieën. De winnaars mogen in 2020 het rode ‘Gekozen Product’ logo in hun marketing activiteiten inzetten.

HICon wordt georganiseerd door RAI Amsterdam, de Huishoudbeurs en het Gekozen Product van het Jaar. Aanmelden kan nog tot en met woensdag 26 februari 12.00 uur via deze link.