WhatsAppen met Angelo Croes

WhatsAppen met Angelo Croes

11-02-2020 (10:24) - Appen met

Aan de foto kun je het al zien. Managing director Angelo Croes van The Pool is blij. Superblij dat The Pool de eerste SAN New Kids on the Block poll heeft gewonnen. Dat betekent dat het bureau een plek op de longlist van 2019 heeft veroverd. Goed moment om even te appen met Angelo.
 
WhatsApp-status: Workworkworkworkworkwork 
 
Goedemorgen Angelo!
Hi Ilja!

Gefeliciteerd met jullie eerste plek in de New Kids poll! 

Jaa super tof! We hebben hard ons best gedaan

 
Hoe is de stemming bij jullie? Slingers, taart, champagne?
Hahaha ja we lopen as we speak de polonaise door het kantoor 

 
Hahahaha 
Maar we zijn er nog niet
 
Jullie hebben hard je best gedaan. Wat hebben jullie allemaal gedaan om mensen aan het stemmen te krijgen?
Naast het delen op Facebook, LinkedIn en Instagram hebben we letterlijk iedereen die we kennen met een persoonlijk berichtje gevraagd om te stemmen. Met als leuke bijkomstigheid dat je weer mensen spreekt die je daarvoor al 10 jaar niet had gesproken
 
De longlist hebben jullie bereikt, nu wordt het spannend. Wat maakt volgens jou The Pool The New Kid? 
Omdat ik denk dat wij iets toevoegen aan de branche wat er nog niet was. Waar door velen software wordt gezien als de nieuwe heilige graal in marketingland brengen wij juist het beste van twee werelden - data en creatie samen. In de praktijk betekent dit dat wij videomarketing benaderen op een manier zoals dit eigenlijk al jaren gebeurt met bijvoorbeeld display. Waarom zou je één versie maken en inzetten met de kans dat de resultaten tegenvallen. Met The Pool brengen we data experts en creatieven samen om tijdens campagnes videocontent te optimaliseren zodat we achteraf niet hoeven te zeggen dat het volgende keer beter kan. Door deze dynamische aanpak kunnen wij campagneresultaten garanderen. Je betaalt dus alleen voor de resultaten die wij gehaald hebben.
 
Dat klinkt heel efficiënt. En jullie zijn heel flexibel ook. Fijn voor de klant en stoer ook dit: ‘Je betaalt dus alleen voor de resultaten die wij gehaald hebben’.
Absoluut! Juist die flexibiliteit zorgt ervoor dat we campagneresultaten naar een hoger niveau tillen. Dit vergt aan de andere kant ook wel wat moed en flexibiliteit aan de klantzijde. Een video die wordt opgeleverd wordt vaak toch gezien als iets waar niets meer aan veranderd kan worden. Gelukkig hebben we de afgelopen tijd veel stoere partijen weten te vinden die dit met ons zijn gaan doen. Dat wij campagneresultaten garanderen heeft daar natuurlijk wel bij geholpen. 

Nou ik wens jullie veel succes!
Heel erg bedankt! 
Jij ook! Fijne dag.