WhatsAppen met Mike Hendrixen

15-02-2018 (13:37) - Appen met

Het is net bekend geworden dat Vertigo6 de tweede ronde van de SAN New Kids on the Block heeft gewonnen. Dus hebben we even contact gezocht met Mike Hendrixen, Marketing en PR Director van dit bedrijf.

Whats-App status:
geen.

Hi Mike, Alexander van Fonk hier! Ben je al uit je meeting? :)
Hee!

Heb je heel even tijd?
Jazeker! Even de auto langs de weg geparkeerd. 

Doe je wel voorzichtig?
Haha altijd!

Mooi :)
Jij ook?

Haha, soms wel, soms niet :) Maar: gefeliciteerd! Met de tweede ronde en alles
Living on the edge! Bedankt!!

Champagne ontkurkt? Vorig jaar ook al meegedaan toch?
Nee nog niet, champagne trek je pas open op het podium. Zijn erg blij met deze eerste slag, maar eerst maar eens op de shortlist!

Ja mooi, toch weer een prestatie!
Vorig jaar hebben we ons zelf opgegeven. Dit jaar zijn we op de lijst gezet. Erg tof!

Op welke campagne ben je het meest trots?
Poeh. Mag ik er maar eentje noemen? 

Twee mag ook hoor :)
Nog lastig... Maar als ik kijk naar afgelopen jaar, de lancering van FIFA18 en als tweede de Ziggo eBattle F1. Die laatste hebben we ook ingezonden voor de SAN Accenten.

Hee en waarom dan precies? Wat ging er zo goed?
Voor FIFA18 hebben we een 11(!)daags launchevent georganiseerd. We hebben als vorm gekozen voor een pop-up store op Utrecht CS die diende als platform om fans, YouTubers, prof-sporters en media team ontvangen. Elke dag hadden we een bomvol gethematiseerd programma gericht op een specifieke sub-doelgroep. Op deze manier hebben we FIFA18 heel breed onder de aandacht weten te brengen onder alle doelgroepen. Dit heeft eraan bijgedragen dat je niet om FIFA18 heen kon en het uiteindelijk het meest succesvolle entertainmentproduct van het jaar is geworden.

Lang verhaal! Even lezen hoor. Vol programma, hard gewerkt
Jep!

Wat doen jullie eigenlijk dat andere bureaus laten liggen?

Wij weten jongeren uit hun luie stoel te krijgen

Influencermarketing natuurlijk ook. En social media? Facebook, leeft dat nog?
Als dat past bij een product zeker wél. Facebook gaat langzaam deaud onder jongeren. Twitch, Insta, Snap, musically. Daar gebeurt het. 

En dat goed kunnen toepassen natuurlijk
Social is als je favoriete stamkroeg. Als je tante er begint te komen, is het tijd voor een nieuwe kroeg!

Goed gezegd. No more kattenplaatjes!
Ja en daar vooral de grens opzoeken tussen het bieden van geschikte content voor de influencer gecombineerd met een goede betaalde campagne op z'n tijd

Heb je 31 mei al vrijgehouden?
Staat de champagne al koud?

Altijd :)
Dan ben ik erbij!

Veel succes! Dank voor je tijd
Jij ook!