HUNT geeft visitekaartje af

14-03-2013 (08:11) - Bureaus

HUNT lanceert Business Activation Cards. Traditionele visitekaartjes met een call-to-action. De voorzijde wordt gebruikt voor eigen gegevens en de achterzijde als waardebon of kortingscoupon. 
 
‘Visitekaartjes worden eerder bewaard als ze een absolute waarde vertegenwoordigen’, aldus Arjan Ribbe van HUNT. ‘Daarnaast is het leuk om iemand echt iets te geven, in plaats van alleen je gegevens.’ Heineken Experience, Van Moof en Greetz hebben al een aanbod op de visitekaartjes van HUNT staan. Andere Business activation cards zullen snel volgen, laat Ribbe weten.
 
Ieder visitekaartje heeft een activatiecode. Hiermee kan de ontvanger eenvoudig gebruik maken van de korting of een cadeau claimen. Verder kan HUNT natuurlijk zien of de relatie iets met het cadeautje gedaan heeft. Tot slot bereikt de adverteerder op sympathieke wijze een belangrijke groep beïnvloeders of prospects: marketeers, mediamensen en creatieven.
 
HUNT creative business activation is het activatiebureau binnen het netwerk van HAVAS Worldwide Netherlands. 
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch