Koninklijke inhaker funda

18-04-2013 (11:27) - Bureaus

Funda haakt in op de veranderende situatie op de woningmarkt en wil deze waar mogelijk een impuls geven. Na een pilot introduceert funda daarom deze maand de nieuwe functionaliteit ‘Woningruil’. De angst dat het oude huis nog niet verkocht is op het moment dat een nieuw huis gekocht wordt vervalt daarmee. Aan- en verkoop vinden immers gelijktijdig plaats.
 
Tijdens het deze week door funda georganiseerde evenement ‘Fundament’ waar ruim 1200 makelaars aanwezig waren, werd ‘Woningruil’ geïntroduceerd, toegelicht en ging het ook ‘live’. Verantwoordelijk voor de campagne is het reclamebureau BSUR.
 
Bureau: BSUR
Creatie: Ro Mulder, Jurjen Born
Design: Alex de Raaff
Strategie: Stein Janssen, Marieke Dekker
Account: Robbert-Coen Koreman
Traffic manager: Judith Kampman

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch