#1 pindakaas UK kiest Lemon Scented Tea

21-04-2021 (15:58) - Bureaus

Moederbedrijf Wessanen heeft; Whole Earth peanut butter ondergebracht bij creative agency Lemon Scented Tea. Whole-Earth peanut butter is marktleider in Groot-Brittannie en sinds 2017 verkrijgbaar bij de Albert Heijn. Aan Lemon Scented Tea is gevraagd een merk -en campagneconcept voor de lange termijn neer te leggen voor Nederland en België.
 
In de nieuwe positionering staat de pure natuurlijke energie die je krijgt van Whole Earth centraal. Energie van pinda’s, niks meer, niks minder. De campagne is gericht op een ‘active outdoor lifestyle’ doelgroep.
 

Nog een baantje, in het meer

Zwemmen, fietsen en hiken. De social video campagne met drie enorm knappe prestaties in de buitenlucht, knipoogt naar de actieve buitenmens. Die graag gaan voor zo gezond en natuurlijk mogelijk.
 

Meer emotie, meer groei

Martijn Morsink, Marketing Director Wessanen; ‘Voor Whole Earth waren we op zoek naar een onderscheidend concept voor de lange termijn, die de juiste snaar bij onze (nieuwe) fans raakt. We leggen de link tussen de intrinsiek goede eigenschappen van onze producten en de actieve levensstijl van onze doelgroep. Met Lemon Scented Tea laten we merk én business groeien.
 
De eerste campagnes gaan live in mei en juni.
 

Credits

Bureau: Lemon Scented Tea
Productie: Studio MAD
Verantwoordelijk bij klant: Eva van Duinen, Martijn Morsink
Media: ZIGT

MASTER - Square - 1-1 - Swimming - H264.mp4 from Lemon Scented Tea on Vimeo.

 

MASTER - Square - 1-1 - Cycling - H264.mp4 from Lemon Scented Tea on Vimeo.

 

MASTER - Square - 1-1 - Walking - H264 from Lemon Scented Tea on Vimeo.


Media

Marketing

Economisch