87 Seconds onderdeel Datawords Group

10-07-2018 (09:42) - Bureaus

Per vandaag is 87 Seconds onderdeel van de Datawords Group. Door onderdeel te worden van een groter netwerk van agencies, kunnen ze krachten gaan bundelen en samenwerken op grotere digitale campagnes.  


Datawords is opgericht in 2000 en zet zich wereldwijd in voor merken zoals Michelin, Audi, L'Oréal, SEB, Clarins en Montblanc, met een sterke aanwezigheid in Azië en de VS. Het digitale bureau Vanksen maakt ook deel uit van de groep. Dit biedt samenwerkingsmogelijkheden op het gebied van contentcreatie en inzichten op het gebied van online. Focus van 87 Seconds blijft het maken van videocontent gekoppelen aan grotere campagnedoelstellingen. 

 

nieuwe naam

In Nederland verandert naar de naam van 87 Seconds naar The Video Content Agency, maar blijft volgens dezelfde visie werken en zal daarnaast samen met de nieuwe strategische partner Datawords videocontent bedenken, maken en distribueren met nu een grotere omvang van digitale expertise, technische kennis en een wereldwijd netwerk. 


Media

Marketing

Economisch