Aad Kuijper naar DDB Unlimited

10-11-2020 (19:33) - Bureaus

Aad Kuijper gaat op  1 januari 2021 aan de slag als chief creative officer bij DDB Unlimited. "Aad is van de buitencategorie die maar zelden langskomt. Wat hij meebrengt, is een berg aan creatieve ervaring en het unieke talent om grote doelgroepen te binden met hele herkenbare campagnes. Met Aad zetten we de creatieve turbo op onze ‘performance agency", aldus CEO Dick van der Lecq in een bericht aan de klanten van het bureau.
 
Na een lange carrière bij Lowe in Parijs en Amsterdam startte hij in 2007 zijn eigen bureau Alfred International waar hij iconische campagnes maakte voor onder meer Unilever, Calvé pindakaas en Jumbo. Vorig jaar publiceerde hij zijn debuutroman ‘Anno’.
 
Over zijn nieuwe stap zegt Aad Kuijper: “Mijn eerste baan in de reclame was bij DDB. Veel geleerd en hele dierbare herinneringen aan over gehouden. Toen we recentelijk op elkaars pad kwamen, sprong de vonk direct weer over. De cirkel is rond dacht ik. DDB, een krachtig merk, een huis waar ik mijn expertise voor memorabele reclame goed kan delen en kan door ontwikkelen met al het aanwezige talent.”
 
Aad start officieel per 1 januari 2021, maar kijkt in de tussentijd al mee bij de ontwikkeling van nieuwe campagnes. 
 

Media

Marketing

Economisch