Abovo Maxlead aan de slag voor vier nieuwe klanten

Abovo Maxlead aan de slag voor vier nieuwe klanten

03-06-2021 (16:56) - Bureaus

Abovo Maxlead, het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland, wordt verantwoordelijk voor de media en performance oplossingen van vier nieuwe klanten: museum Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, het recent gelanceerde snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt.

Elk van deze klanten heeft zijn eigen uitdaging. Abovo Maxlead zal met verschillende on- en offline oplossingen deze merken ondersteunen. Bij Mitsuba is de doelstelling het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid, deze nieuwe snack wordt door TV billboarding breder bekend gemaakt bij de doelgroep. Bij Vincent meets Rembrandt is de doelstelling vooral gericht op conversie, het binnenhalen van klanten. In dit geval hulp bij de verkoop van tickets voor de tentoonstelling.

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch