ADCN en Facebook lanceren “Creativity in a Mobile World” programma

25-06-2018 (11:12) - Bureaus

ADCN start in samenwerking met Facebook een nieuw programma voor de Nederlandse creatieve, marketing en media industrie. Het doel van het programma is het verbeteren van creative excellence en innovatie rondom ‘mobile’ communicatie. Het programma werd vandaag tijdens het Cannes Lions festival gepresenteerd aan de Nederlandse delegatie in Cannes.


ADCN en Facebook willen met het programma structurele impact creëren voor merken door de kwaliteit van hun creatieve content en formats op mobiel te helpen verhogen. Het programma bestaat uit een serie workshops waarin marketing, creatieve en media teams samen inzichten ontwikkelen over mobiele cultuur en aan de slag gaan met het toepassen van technische kennis en creatieve inspiratie vanuit het internationale netwerk van ADCN en Facebook. 


Praktijkgericht programma

Dinesh Sonak, Managing Director ADCN: “Er is een tijd veel vraag naar een praktijkgericht programma dat inzoomt op creativiteit in de context van digitale media en mobiele platformen. Wij delen dezelfde ambitie als Facebook, namelijk het structureel verhogen van creative excellence in Nederland op dit gebied.”

Elja Polak, Head of Agencies Facebook Nederland: “Samen met ADCN gaan we het programma invullen met experts uit binnen- en buitenland. We verheugen ons op het programma en vooral op de creatieve kennis, inzichten en het werk dat hieruit voortkomt wat leidt tot creatief werk gemaakt met mobile als startpunt.” 


Eerste workshop 

Het programma start met een eerste workshop op dinsdag 28 augustus. Brand & agency teams kunnen zich aanmelden via dinesh@adcn.nl

 

Media

Marketing

Economisch