Adecco kiest voor Pink Marketing & Pünktlich

17-08-2018 (09:07) - Bureaus

De Adecco Group heeft zowel een nieuw digitaal marketingbureau als een digitaal reclamebureau geselecteerd. Pink Marketing en Pünktlich zijn na een uitgebreide pitch als nieuwe partners geselecteerd om Adecco te ondersteunen bij haar digitale marketing. 


Pink Marketing & Pünktlich gaan aan de slag voor alle labels van The Adecco Group, zodat Adecco vanuit een solide digitale strategie haar merk beter kan profileren en gepersonaliseerd haar doelgroep kan bereiken. Hiermee kan Adecco de komende jaren online verder kan groeien.


Verschillende merken versterken

Babs van de Voort - Marketing Director de Adecco Group (Nederland / Northern Europe): ‘We zijn onze verschillende merken aan het versterken. Pink/Pünktlich is zowel creatief als resultaatgericht en dat is een combinatie waar wij in geloven. We kijken ernaar uit om als partners mooie resultaten neer te gaan zetten.’

Willem Waardenburg - Eigenaar Pink Marketing/Pünktlich: 'Adecco past perfect in ons portfolio. Ze hebben een enorme ambitie om op online vlak stappen te maken, die we graag gezamenlijk willen gaan verwezenlijken. De combinatie media en creatie (Pink & Pünktlich) sluit perfect aan bij de wens van Adecco om gepersonaliseerde datagedreven marketing te gaan voeren.' 


Over Pink Marketing en Pünktlich

Pink Marketing is een online marketingbureau en werkt onder meer  voor: De Volkskrant, eBay en het Rode Kruis. Pink is de afgelopen jaren steevast in de top van de Emerce 100 geëindigd.

Het digitale reclamebureau Pünktlich ontwikkelt professionele online content en creatie voor klanten als De Persgroep, Hooghoudt en XS4ALL.

 

Media

Marketing

Economisch