AkzoNobel kiest voor The Social Club

07-10-2019 (13:45) - Bureaus

The Social Club is het nieuwe social media bureau van AkzoNobel Deco Nederland. Het Amsterdamse social media bureau gaat aan de slag met de social strategie en social content voor de merken Flexa, Sikkens en CetaBever. Aan de samenwerking ging een pitch vooraf.
 
Erik Hageman, Digital Lead DIY Platforms & Content Marketing, licht de keuze toe: “We zijn erg enthousiast geworden door de creatieve visie op de inzet van social media voor onze merken. Met inspirerende content hopen we de consument warm te maken voor de verfklus, en meer specifiek om aan de slag te gaan met kleur in het interieur”.
 
Annelotte Pera, Brand Director van The Social Club, ziet mooie kansen voor de merken: “De branche kenmerkt zich in content en op social door veel van hetzelfde. Daar gaan we meer menselijkheid en eigenheid aan toevoegen. Daarnaast zullen we de doelgroepen meer bij de merken gaan betrekken, zodat product, merk en mens veel dichter bij elkaar komen op social.”
 
 

Media

Marketing

Economisch