Alfred aan het werk voor Praxis

12-04-2019 (13:25) - Bureaus

Alfred gaat aan de slag als het nieuwe creatieve bureau voor Praxis. Het bureau is geselecteerd door Praxis na een gerichte bureauoriëntatie en onderzoek onder de doelgroep van Praxis. Alfred is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe merkcampagne van Praxis en de uitrol hiervan in TV, radio, digital, folder en POS.
 

Eddy Salfischberger, Managing Partner van Alfred: “Praxis en Alfred zijn een natuurlijke fit. We delen dezelfde nuchterheid en richten ons allebei op het grote Nederlandse publiek. Alfred is traditioneel sterk in food en fast-moving, maar is met klanten als Jumbo, SNS, Simpel, Leen Bakker en fonQ inmiddels ook sterk vertegenwoordigd in retail en dienstverlening. Wat dat betreft is de komst van Praxis een hele mooie aanvulling op het bestaande klantenportfolio. En bovendien een bewijs dat Alfred als geen ander in staat is om ook retail merken te populariseren met grote ideeën.”
 

Op dit moment werken Praxis en Alfred intensief samen aan de volgende stap van de 'Voor de makers'-propositie van Praxis. Jasper van Orden, Director Marketing en online bij Praxis: “We zijn de nummer 1 aantal winkels binnen de DHZ-branche, maar dat zijn we nog niet in de hoofden van de consument. In samenwerking met Alfred willen we de herkenbaarheid en de consistentie van het merk Praxis nog verder vergroten.”
 
De nieuwe campagne gaat vanaf aanstaande maandag van start.
 

credits

Opdrachtgever: Praxis | Bureau: Alfred International | Verantwoordelijk bij klant: Jasper van Orden & Miranda Smit | Strategie: Edward van de Ridder | Art Director: Sebastiaan Kenter | Copywriter: Bies Vermeulen | Account: Luke Murphy, Edgar Rijnders | Agency producers: Carmen Ramsaran & Vittoria Robijns | Productie: Holy Fools | Regisseur: Mattias Schut | DOP: Menno Westendorp | Edit: Martin Heijgelaar | Postproductie: Ambassadors | Soundstudio: Ambassadors & Goodsounds| Design/Artwork: Alfred studio | Mediabureau: UM
 

Media

Marketing

Economisch