Ambassadors en Identity Games slaan handen ineen

20-09-2017 (10:14) - Bureaus

De Rotterdamse spellenuitgever Identity Games en het creatieve productiebureau Ambassadors zijn een samenwerking aangegaan voor de realisatie van het gloednieuwe bordspel Escape Room The Game Virtual Reality. 


Identity Games tilt het bordspel Escape Room The Game hiermee naar een hoger niveau. De veelbelovende VR-editie is bedacht en vormgegeven door Identity Games, de technische realisatie en het VR-gedeelte zijn ontwikkeld door Ambassadors. Escape Room The Game Virtual Reality is nu verkrijgbaar en genomineerd voor Speelgoed van het Jaar 2017 in de categorie 18+ spellen. 

Na het succes van ’s werelds eerste thuisvariant op de populaire real-life gamebeleving en de spannende uitbreidingsets, weet Identity Games met behulp van het kundige en creatieve productiebureau wederom een veelbelovende versie op de markt te brengen. Door middel van de VR-bril en speciale Virtual Reality-puzzels, moeten deelnemers samen binnen 60 minuten codes zien te kraken. 


Media

Marketing

Economisch